Değerli Araştırmacılarımız,
Fon desteği aldığımız proje ve danışmanlık hizmeti bütçelerimizden yapılacak alımlar dahil olmak üzere, üniversitemizdeki tüm satın alma işlemleri, üniversitemizin Satın Alma Yönetmeliğine göre yapılmaktadır.
Süreç özetle şu şekildedir:
- Proje Yürütücüsü, alım sürecine başlamadan önce mutlaka projenden sorumlu TTO-PDO Yetkilisi ile temasa geçer ve bütçede ilgili kalemde yeterli miktarda para olduğundan emin olur (bunun için Destek Bütçesi Harcama Uygunluğu Sorgulama Formunu doldurarak elektronik olarak gönderilmesi yeterlidir)
- Bütçede yeterli para var ise, 31496 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Ankara Medipol Üniversitesi İhale Yönetmeliği madde 19’a göre, alınacak şeyin (fatura bazında) fiyatına göre şu süreçlerden biri takip edilir;
308.374 TL altındaki tüm alımlar için;
- Proje Yürütücüsü, önce harcama yapacağı ilgili kaleminde yeterli miktarda bütçesi olup olmadığını kontrol eder,
- Bütçesi var ise ekteki Satın Alma Talep Formunu doldurup, en az 3 proforma ile imzasını tamamlayarak TTO’ya teslim eder.
- Satın alma süreci, satın alma birimi tarafından takip edilir.
- Cihaz/malzeme/sarf Proje Yürütücüsü tarafından teslim alınır.
308.374 TL ve üzerim tüm alımlar için ise ihale yöntemine gidilir.
Eğer tedarikçi «tek kaynak» ise;
- Tedarikçiden ilgili malzeme/cihaz/hizmetin tek sağlayıcısının kendisi olduğunu belirten dilekçe alınır
- Proje Yürütücüsü, cihazı üniversitede kullanabilecek olan başka bir uzmanın imzası ile ilgili firmanın tek kaynak olduğuna dair dilekçe hazırlar
- Bu belgelerle birlikte ödeme yapılabilir.
Gerekli Belgeler:
- Destekli Proje İşletme
- Prosedürü Satın Alma Formu
- ARDEB Sunumu